29 juli

29 juli 2018

Moeder slaapt nu 3 nachten goed

vannacht 1 x wakker ,vroeg zich af of ze opereerd werd en wat ze aan haar been zouden doenIk heb verteld dat ze alleen pijn bestrijding kan krijgen, daarna weer geslapen tot 700 uur

dus fantastisch(

Ze heeft nog wel pijn aan bovenarmen en linker bovenbeen naar knie

Ze blijKT nu gigantisch rode/blauwe plek te hebben in binnen linker been binnenkant

Misschien toch wat kapot gegaan in de nacht van woensdag toen z =e onwijs veel pijn had met de benen in bed te leggen??

Morgen uitslag van de heupfoto

de heftige pijstiller /opiaat heeft ze niet gehad 1 x was ze het kwijt en ging het toch goed toen niet meer gehad.

carina neemt contact op met werkster want vuilnisbakken waren heel vies en in huis en koelkast kan het ook beter.

Dinsdagmiddag komt de werkster altijd!

we blijven niet meer slapen want ze kan beter in bed draaien zonder veel pijn te hebben, en slaapt goed

(ook omdat ze weet dat er iemand was,dus we gaan zien hoe het straks gaat)

woensdagochtend weer naar tandtechnicus en

donderdag de hele dag naar de schakel

Het zou zo mooi izjnals ze elke dag even iemand van ons ziet

Carina en ik vliegen al heel vaak die kant op

dus voorlopig: schema

maandag :gezin dick

dinsdag  gezin Carina

woensdag  gezin harrie????

donderdag de schakel

vrijdag  gezin marga

zaterdag  gezin ruud???

Geef even aan of dit lukt

Zondag is handig als jullie appen als je heen gaat dan kan ik een keer overslaan

Het zou zo mooi zijn als jullie even een spelletje doen of even met haar wandelen of een ijsje met haar halen of zo of een rondje  rijden, wat fruit klaar maakt.

of even een warm happie brengen(eten koken lukt niet meer zo goed duurt te lang bij de aanrecht?

De buurtzorg komt even langs  tussen

730-830

1200-1300